my day ..

Hello!
Idag var det skolan som gällde dåra, jag gick vid halv tio..  sen efter skolan gick vi ner i våran källare för att se om det stod '' Emma ville inte dö nu '' & det stog det vi ba shit !? sen börja vi tänka att det är bara folk som klottratt. Sen frågade vi våra fritdids föreståndare om det spökar där nere ? '' Ja, vi hör konstiga ljud där nere ifrån och vi har tagit bort klottret förut med det kommer bara till baks!! '' ohyeah tänkte vi dåra,
men varför står det emma? sa jag '' för länge sen ungefär 60 år tillbaks, hadde dom en visning hära för barn som skulle börja i 7:an, men en tjej med namnen Emma försvann där nere i källaren och kom inte till baks, ingen har hittat hennes kropp och dom tror att hon är död! när vi är ensamma här hör vi att toaletterna spolas och nån springer där  nere ifrån '' jag; svär på min död ? '' svär på din & min död '' scaaaaaaaaaaaary! hihi, aja har en bild ¨på outfiten

sry för att den är vänd åt andra hållet! <3
pusspuss..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0